// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


| Newer Post
10 Jan 2012 | 22:55 | 0 Sweet Cupcake
BEST !








Kembali lagi di story yang kedua untuk hari ni. Emmm, tertanye tanye kan ? Kenapa saya buat dua story hari ni. *kau kesah kenapa? Blog saya, suka hati saya
lah brooo* Hahaha . Actl, saya bosan dekat rumah ni. Dahlah sorang sorang, ada adik bukannye dah besar pun. Semuanye kecik kecik tomel tomel. Haha. 
Takkan bawak dorang hang kot. watlek ! Sepanjang cuti sekolah ni, saya memang boring tahap gaban. Tapi yesterday, saya dengan adik sepupu ni ikot mama pegi 
pejabat. So, kitorang pun dicampakkan dekat bilik meeting je. bukan ape, mama just taknak kitorang ganggu dia. Biasalh, mama orang
yang agak busy sikit, so kenalah pandai pandai faham kan. Tau tak ape yang kitorang buat dekat blik meeting yang agak besar tu ? hahaha. First masuk, menghadap 
cermin yang besar untuk betulkan tudung. *that's ma first job* Problemm ? Hihihi. Second, duduk dekat kerusi malang. Why saya panggil malang ?
Sebab  sebelum ni, kitorang penah jugak ikot mama p pejabat. Jadi, masa  nak balik tu, saya pun duduk lah dekat kerusi tu. Then, saya taktau yang kerusi tu pandai
ke belakang bila duduk. Saya pun buat blurrr je kan. btw, adik saya ni pun dah memang nak kenakan saya. hahaha. macam mana boleh terkena ni ? Hummppphhh . Just lupekn.
So, orang blurr ni pun duduk lah dengan senyuman yang paling manis. Ecehhhh ! hahaha, melebih lebih. 

        Tiba tiba ...................


Opocot mak kau ! Hahaha. ce teka  sape yang sebut tu ? Sape lagi, saya lettewww . Hihihi. Uppss ! jangan bagitau sape sape tau yang
saya ni kuat melatah. hahaha. Awasss eh ? !! Amaran keras ni. Hohoho. Punyelah masa tu jantung saya berdebar sangat kencng. nak cakap
sakit jantung pun boleh. haha. *palis palis*. Takdelah kot sakit jantung tu, tapi ye seakan akan macam tu. Fuhhhhh ! Memang gile
lah kot adik saya ni. Mesti tak sah kalau tak kenakan orang satu hari. haissshhhh ! bertuah punye budak. Macam macam lah ! Sebab tu saya 
taKnak dia ikot ke mane saya pergi. Alahhh, jahat lah pulak . Kidding jelah dik . Jangan marah kang tak cute . welkkkkk ! Macamlah sangat tu . hihihi





So, time rehat kemarin, mama ajak kitorang pegi karoeke. Whoahhhhhhhhhhh ! best siotttttttt -,- . hahaha. Happy lah yang boleh saya katakan kat korang semua. tapikan, tempat
ni bukan tempat yang biasa biasa tau. Ni kira private punye. Tak boleh sembarangan je masok kat situ. Pheeeewwwwww ! manyak hensem jugak dia 
punya pelayan pelayan kat sana. hahaa. Btw, saya tak minat pun cos saya masih sayangkan laki sorang tu. Ehhhh, lupekan je lah. 
So, kitorang masuk bilik number 9. Ada sorang ni, masuk untuk ambik order. For you information, makan kat sane Free tau. pastu, semua sodap sodap. Nyummmmmmmm ! Sehingga menjilat
jari kaki lagi. Ehhhhhh, mane ade. Oppsss ! salah cakap. hahaha, Kidding je lah.. Saya makan Butter prawn and minum Jus manggo. Sedap lahhh weihhhhh !  > < . Hahaha
So, after kitorang makan, saya mulalah cari list list lagu yang paling top sekarang ni. Melayu englishh  tak kesah yang penting the top one. Hahaha. Saya pun dengan bangga nye
nyanyilah dengan suara yang agak sedap dan sumbang sedikit. hahaha. Blalalalaallalalala. Lepas saya nyanyi, gliran mama lah pulak. mama nyanyi sedap tawwww. Sayu je
wa dengarrr. Seseseseesssss ! hahahaa




Tapi, kejadian yang kami tak sangakakn akn brlaku adalah apbila lagu ketiga kot kalau tak silap, when my mum was singinggg, tiba tiba mikrofon tu tak berfungsi. Alahaiaiii, kenapalah
macamm tu ? So, mama pun suruh lah saya call service. taklama tu pun, dorang pun masuk. Makan masa yang agak lama jugaklah untuk kesan kejadian tu. 
Tungguu punye tunggu, orang tu pun surh kitorang pindah g bilik number 10. sebelah je pun.. Kat bilik tu, luas sangat lah. Padahal, kitorang 3 orang je. haha. Puas lah untuk
berlari lari kat dalam tu. hahaha., Kidding lagi .So, buatlah perkara yang sama seperti  blik sebelah tadi.  Nyanyilah puas puas mama saya cakap kat kitorang. Hehehhee. 
lantak saya lah seap ke tak sedap suara ni, yang penting saya enjoy . kan kan kan ? Hahaha. 
Btw, masa tu kan ada sorang mamat hensem ni masuk kat bilik kitorang. Dia nak bagi baki wang yang mama bayar tadi. So, mase tu jugak, saya yang tengah nyanyi lagu Avril
Lavigne - Wish you were here. Atotototott, punye merah muke saya mase tu. Hahaiaaiaiaia. malu siottt weihhhh. Dahlah suara sengau sebab time tu saya sakit jugak.
Buat buat sedap je lah suara tu,. Hahahaha. tapikan, saya nampak mamat hensem tu senyum senyumlah dekat saya. Eteteteteteteett, saya dah mula persan lah tu. Lalalalala X)

Pahtu, mamat hensem tu pon keluar. Alahhh, sedihnyeee.," Haiii, Intan Intan. Kau kan cume sayang sorang je. Ingat tu " . tu yang saya selalu fikirkan. Ngeeeeeee ~ 
Kitorang start masuk kat sane pukol 11.30 , and kitorang out jam 2 . Wowwwwww, lame kan ? Tu yang best tu. hehehe.Seronok gile lah dapat luangkan dengan orang yang tersyaang.
Walaupun ada masalah sikit. Hihihihi. But i dont care ! Daaaaaaa . Hihihi.


Tepat pukol 2 pon, kitorang pun out. Perut pun dah kenyang , hati pun dah puas.. yeahhhhh man ! hahahaa. After that, mama hanta kitorang g cyber. Mama suroh kitorang main
dalam 1 jam setengah je. Oklah tu kot. HIhihi. Dapat jugak saya update blog and bukak my sec Facebook acc . hihihi. 


 Habis 1 jam setengah, kitorang pu balik ke pejabat mama yang berada di tingkat 4. Taklah tinggi sangat. Masuk bilik meeting tu, tiba tiba saya tertidur pulak. Entahlah, maybe terlalu
penat kot. Hahahhaaa,, jalan sana jalan sini. mama saya tu pon orang yang kuat jalan. Saya je orang yang malas jalan. tapi, kalau benda tu syokk,. saya takkan malas dah. hehehehe
yang penting kite enjoyyy !!